Een pluim voor Berlinda en Ivo

Op 9 mei 2017

Een pluim voor:

Berlinda en Ivo van de landelijke kinderopvang ‘Het Tegelrijke’. Wat ooit startte met slechts twee kinderen, is uitgegroeid tot een volwaardige voor- en naschoolse kinderopvang waar 18 kinderen vandaag een tweede thuis vinden. Berlinda en Ivo hebben duidelijk gekozen voor een inspirerende omgeving waar kinderen kunnen knutselen, spelen en zichzelf kunnen ontdekken. Ook warme maaltijden en schoolvervoer is onderdeel hun dagelijks werk en passie. De dankbaarheid is groot. N-VA Nieuwerkerken wil daarom het belang van zowel de landelijke en de gemeentelijke opvang in onze gemeente benadrukken en alle initiatiefnemers in de bloemetjes zetten. Met de komst van nieuwe gezinnen naar onze gemeente, is het initiatief van Berlinda en Ivo, maar ook van alle andere opvanginitiatieven in Nieuwerkerken, broodnodig.