Snoepjes op de Boerenmarkt verkopen vlot

Op 4 januari 2016, over deze onderwerpen: Welzijn en sociale zaken

N-VA Nieuwerkerken kijkt terug op een geslaagde actie voor het goede doel

Nieuwerkerken leeft en is solidair. Dat is eens te meer bewezen tijdens de actie van N-VA Nieuwerkerken voor het goede doel. Tijdens de Boerenmarkt verkochten onze bestuursleden zakjes snoep ten voordele van de Sint-Vincentiusvereniging. Deze vereniging zet zich al jaren belangeloos in voor de bedeling van voedsel, kleding en nuttige producten voor kinderen en volwassenen in een financieel moeilijke gezinssituatie. Het resultaat van onze verkoopactie mag er wezen: ruim 200 zakjes gingen over de toonbank en brachten in totaal 500 euro op. N-VA Nieuwerkerken wil met deze bijdrage graag de onvoorwaardelijke inzet van de talrijke vrijwilligers van de Sint-Vincentiusvereniging erkennen en eren.

Solidaire gemeente is inspiratiebron voor N-VA Nieuwerkerken

Via deze actie wil de N-VA ook haar ambitie voor een warme en solidaire gemeente benadrukken. Een gemeente waar het goed vertoeven is, waar het groene karakter hoog in het vaandel wordt gedragen en waar er voldoende aandacht is voor de levenskwaliteit van al onze burgers. In dit huis-aan-huisblad zal u eens te meer artikels kunnen lezen die deze ambitie kracht bijzetten. Onze visie voor een solidaire gemeente zal ook de inspiratiebron blijven vormen voor de politieke acties van onze lokale N-VA-afdeling.